Ku Pinang Kau Dengan Bismillah

 
Tuhan memberikanku cinta
untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
hanya untuk berkasih berbagi denganmu
atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

hampa terasa bila ku tanpamu
hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
hanya dirimu satu yang aku inginkan
ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah
 
 Saya sangat suka dengar lagu ni..Alangkah indahnya memiliki seseorang dengan restu Allah...
 
video
 

Assalamualaikum...gud morning...

Assalamualaikum...gud morning...

Ada Something cik kue nak share hari ini..Semalam cik kue menjalankan satu kerjasama dengan cik dura A.K.A myhousemate menjalankan projek membuat trifle..Kami bertungkus lumus menyiapkan trifle ini..dan akhirnya taraaaaaaaaaaaaaaaa...
.
.
.
.
.
.
.
.














Itula antaranya Trifle-trifle kami yang telah siap untuk dimakan..hihihiiii..nak rasa meh datang rumah kiteorang k..
Resipe die korang google la sendiri ekk..malas la pulak nak tulis kat sini..heheehehe

header baru!!!

Selamat hari raya!!!!

Saya ade header baru....cewahhh...

TAPI takde la chantek sangat kan..tapi boleh la kan kan kan...

OK..cume nak bagitau itu je sedara sedari sekalian



Berikan aku bahagia

Walau aku senyum bukan bererti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



@kuepelita's blog. Powered by Blogger.