nape???????

dh nape bt cam2...gue tertanye2 dlm hati..sampai hati ko bt cam2..ape salah die....ape die dh bt kt ko smpai tergamak ko bt die cm2...die xbslh langsung tau...mmg ko kejam...berhati binatang...ko bhati perut...gue xputus menyampah sorang diri dlm hati...gue harap die dpt balasan yg setimpal atas perbuatannya..gue xdpt maafkan perbuatan itu..gue xdpt time perbuatannya itu....sungguh kejam...maafla gue emosi cikit...bab2 kejam cmni mmg gue xley time....gue pantang lau ade yg berhatu kejam cam2...gue BENCI...die kejam...kejam..kejam...


EMOSI gue xstabil cikit sbb td gue bc Metro pastu tgk tjuk yg makin hangat di kala ini Masalah pembuangan bayi....

Seorang ibu bersifat syaitan dipercayai mencekik bayi dilahirkannya sehingga mati, sebelum mayatnya dibungkus dan ditanam di sebuah ladang di Jalan Jerecoh, Kinabatangan....


gue sedih beb...i mate gue hampir bercucuran bc bayi yg xberdosa ...nape la tergamak pompuan 2 bt camtu kt anak sendiri..gue wlopn agak rock tp gue tetap ade naluri keibuan beb (ehemmmm ehemmm)...nmpk je sempoi cmni tp soAL perasaan gue sensetif tau..hati gue mdh tersentuh...gue hrp ade keadilan utk baby itu

ALFATIHAH gue sedekahkan....
semoga pe yg terjd kite jadikan iktibar tuk diri gue n kwn2 yg len...



lalalaalaa

selamatkan bumi kite

cube teka ape maksud pic nie...heheheee

fuh..selamat...alhamdulillah

tika catatan nie dcatat...nafas gue masih tercunggap.....huhhhhhhhhuhhhh....dasyat giler ribut tadi...fuhhhh...hampir berterbangan body gue yg cun nie..nsb bek gue mengunakan teknik pertimbangan bdn yg ok...selamat dr dbawa arus angin yg kuat...mmg gue lari sekuaa sekeliling gue sume pokok2 hmpir tumbang...gue menggigil ketakutan..dlm hati gue berbicara jgnla kena bdn gue nie....ribut semakin menganas....gue tetap berlari meneruskan perjalanan gue...larian gue semakin laju lau ade cheetah pom kalah...hebat mmg hebat larian gue...wlpon gue dh lari 10000000km/j tp gue rasekan larian gue xckup mantap lantas gue tmbah lg kepantasan kpd 3000000 km/j...mmg giler ar...laju siot...akhirnye gue smpai gak dlm cls....selamat dr ribut taufan td...wassalam


p/s-cerita nie ditambah ngn unsur menipu cket ekkk..

komuter yg Membaukan...

seperti mane tjk diatas Komuter yang Membaukan... 
gue suke lepak2 umh akak gue yg kt ampang 2...so tiap2 mingu gue akn terbang gi sane..gue bkn utromen yg ade power leh terbang..gue xde sayap beb...so terpaksalah gue nek tren jew..tren nie dlm erti kata len komuter keretapi tanah melayu...gue mmg suke nek pengangkutan awam nie..cpt n jimat..tp gue xtahan nyer bile nek tren nie permasalahan tentang BAu...SoAL BAU MEMANG idung gue xleh tipu...even idung kembang pom xkan dpt than soal bau nie...bau nie dtg dr bangla2 yg perasan hensem..bau dorang mmg bole buat taik telinga gue cair ar...mmg Keras baunyer..uhukkkkkk...bile ramai sgt terasak2 dlm tren 2 mmg bau akn melayang menghingapi tubuh wangi mcm gue...gue xtahan bau ni  rase nk BOM je bangla2 nie..bia sume tinggal debu je...hahahahaa..tp gue xleh bt cm2 sbb gue nie xnk kena gangu ngn roh2 mereka nt...taKUT

tapi seKARANG....sume dh brubah...
skrng lg besh nek tren sbb dh ade coach untuk wanita...yg dberi name Ladies's coach....
gue dh rase slmt..rase tenang je nek tren..xmcm dlu lg....
tp ape yg melucukan gue ade gak Org laki yg rase dirinye pompuan...hahahahaha
dh name lg ladies's coach mstila tok pompuan..so pandailah Pk...yg korang join skali duk coach pompuan 2 bt pe..sengal tol..sekali kn Marah ngn pengawal padan muka...hehehehehee...ade 1 ari 2 gue tgk laki 2 selamba jer msk coach pompuan..relaks je msk....sume mate dh tgk kt die...tp die selamba badak jew...."encik sila kuar...nie utk pompuan jer...len kali sila baca arahan yer..." arah sorang polis bantuan....gue dh gelak kuat2...tp dlm hati jer...kang xpasal gue lak dihalau kuar...ermmmm mcm mnsia kan...sume pelbagai ragam...so laki 2 pom kuar la smbil termalu2....
wasalam....

p/s-sile pastikan anda bc arahan...

sementra waktu

dh tuka lg template nie kwn...krn terlalu byk sgt template..last aku pilih color black nie je..hahahahaa

mcm lalang

seperti tajuk di atas..gue mcm lalang..asyik tuka template jew..

ISRAEL BENGONG....TUIKKKKKKK..TUIKKKKKKK

KUALA LUMPUR: “Sejak tengah malam semalam (kelmarin) saya cuba hubungi suami tapi tak dapat. Alhamdulillah, jam 6 petang tadi (semalam), suami hubungi dan beritahu dia selamat,” kata Dr Yuhanis Fazlina Fazil, 36.
Suaminya, Ahli Parlimen kawasan Parit, Mohd Nizar Zakaria, 41, adalah seorang daripada anggota konvoi misi penghantaran bantuan kemanusiaan ke Semenanjung Gaza membabitkan enam kapal dan sebuah daripada kapal berkenaan, Mavi Marmala diserang komando tentera laut Israel jam 10.30 pagi (waktu Malaysia) semalam. Dr Yuhanis berkata, dalam perbualan telefon kira-kira 10 minit itu, Mohd Nizar memberitahu dia sudah dimaklumkan bahawa Israel akan menyerang kapal misi bantuan terbabit.

“Kami hanya dapat berbual seketika. Perkara pertama suami beritahu ialah kapal Rachel Corrie yang dinaikinya bersama dua petugas TV3 tidak terbabit dalam serangan itu.

“Suami juga memaklumkan tak mengetahui status kedudukan kapal dinaikinya ketika itu...dia kata hanya di kelilingi laut. Ke mana arah perjalanan selepas ini sama ada meneruskan misi atau berpatah balik juga tidak diketahuinya,” katanya.

Dr Yuhanis berkata, suaminya sempat bertanya mengenai bayi lelaki mereka, Mohd Nursharir yang belum pun sebulan usianya ketika Mohd Nizar menyertai misi Perdana Global Peace Organisation (PGPO) pada 22 Mei lalu.

Sementara itu, jurucakap TV3 ketika dihubungi berkata, kapal Rachel Corrie yang membawa wartawan Halim Mohamed dan jurukamera Mohd Jufri Judin terselamat daripada serangan itu disebabkan tertinggal jauh di belakang.

“Sebelum ini, kapal terbabit terpaksa memperlahankan kelajuan kerana menghadapi masalah teknikal.

“Kapal terbabit belum sempat memasuki perairan Gaza ketika serangan Israel terhadap kapal Turki Mavi Marmara yang sudah berada jauh di hadapan,” katanya.
@kuepelita's blog. Powered by Blogger.