Thursday, June 10

nape???????

dh nape bt cam2...gue tertanye2 dlm hati..sampai hati ko bt cam2..ape salah die....ape die dh bt kt ko smpai tergamak ko bt die cm2...die xbslh langsung tau...mmg ko kejam...berhati binatang...ko bhati perut...gue xputus menyampah sorang diri dlm hati...gue harap die dpt balasan yg setimpal atas perbuatannya..gue xdpt maafkan perbuatan itu..gue xdpt time perbuatannya itu....sungguh kejam...maafla gue emosi cikit...bab2 kejam cmni mmg gue xley time....gue pantang lau ade yg berhatu kejam cam2...gue BENCI...die kejam...kejam..kejam...


EMOSI gue xstabil cikit sbb td gue bc Metro pastu tgk tjuk yg makin hangat di kala ini Masalah pembuangan bayi....

Seorang ibu bersifat syaitan dipercayai mencekik bayi dilahirkannya sehingga mati, sebelum mayatnya dibungkus dan ditanam di sebuah ladang di Jalan Jerecoh, Kinabatangan....


gue sedih beb...i mate gue hampir bercucuran bc bayi yg xberdosa ...nape la tergamak pompuan 2 bt camtu kt anak sendiri..gue wlopn agak rock tp gue tetap ade naluri keibuan beb (ehemmmm ehemmm)...nmpk je sempoi cmni tp soAL perasaan gue sensetif tau..hati gue mdh tersentuh...gue hrp ade keadilan utk baby itu

ALFATIHAH gue sedekahkan....
semoga pe yg terjd kite jadikan iktibar tuk diri gue n kwn2 yg len...



No comments: