Thursday, March 31

Hampir-Hampir!!!

salam 1 malaysia gue ucapkan kpd sume...

dlu gue janji nk citer kisah gue ngn sungai kan?????

citer die cam nie....
dlu gue suka aR lepak2 tepi sungai ngn adik n abg gue...2 pon tyme musim kemarau jer sb i xde so terpaksa turun mandi sungai...lau kt klate mmg teruk musim kemarau dier tau...Mandi sungai nie mmg best tau..sungai nie dkt je ngn umah gue...kt belakang umah jer...ayah gue mmg dh buat 1 rakit letak tepi sungai 2 utk kami adik bradik mandi manda....syok giler beb...gue suke bt terjunan putaran 360  darjah...berpusing sebelum melakukan terjunan...hahahaha...dlu gue xpandai sgt berenang...ada skali abg gue ajak gue mandi pergi tmpt yg agak dlm kt sungai 2,,,so gue ikot r...die ckp xpe jgn takut pgg je tgn die....so tnpa ragu2 gue ikt jer...bile dh smpai tmpat dlm tibe gue sesak nafas sbb gue dh cleh brnafass...abg gue dh lepaskan tgn die...so gue tengelam timbul la beb  sbb masa tu xpandai berenang sgt...dorang pon gelak ar kt gue..skali gue tengelam terus..HAH!!!tau tkut..


Hah...baru tergegeh n selamatkan adek die yg sorang nie...pastu abg gue berjaya selamatkan gue dengan jayanya!!!selepas hampir2 LEMAS td...


Pastu gue dh serik mandi sungai!!!

sekian itu sahaja









No comments: