Thursday, June 9

SeOrang DiRI

salam uols sume...

merujuk kepada Entry di atas..gue akan sorang ke UTHM utk buat training..xceli ade sorang ag staff lg tp laki la..yg pompuan gue sorang jew...huhuu...xbesh lasum..

xceli ini adalah task pertama utk gue stakat keje kt tmpat baru nie..nak x nak bos dg bagi arahan bt jela kan..jgn byk ckp..wakakakakaa..dh rmai sgt kan kwn2 gue jadik LIBRARIAN..gue pom sbnarnya nk merasa gak tp stakat nie Allah takdirkan rezeki nie dlu buat gue..gue trime dgn ucapan Alhamdulilah..kekadang gue fenin gak sbb byk kena cover aquisition,cataloging,serial n len2...hr2 dtg opis belek note..notes la tebal nk mampos..ape pon xboley...wakakakaaa...bekerja dlm bidang technology mmg dasat..kdg2 tgk technology yg baru buat gue tergamam jew beb..skrang sume dhujung jari..mmg wallah la...bertuah gak ase dpt tgk benda2 cangih mangis ne..skrang dh msuk bulan ke3 gue kt cini..tp jauh disudut ht gue LIBRARIAN still yg pertama..skrang ni gue menyewa kt AMpang lg..still ngn awa,bye n fifi..pastu semalam hawe dtg nk join duk skali..okla duk rmai2..xceli weken pon gue keje..keje 4jam je..sbgai kerani cabuk..hahaaa...tp skrang gue ngn apply jadik teacher pat time kt pusat tusen computer..ngajar computer..gaji die lumayan gak sbulan n keje hr sbtu jew..tp nie xkompen ag..tunggu die ckp hitam putuh dlu..ape2 pon mmg besh..keje keje keje la yer tyme mude nie..dh tua kite pencen..blik kg duk relax2 jew..oklah jam pon dh nk kol 6..gue blah dlu..nie nk tunggu bus lg blik umh..berjanggut la pasni tunggu bus dtg..uhukkkk

ok uols..bai bai...chau chin chau

::senyum somo wlpon penat k

No comments: