Thursday, July 28

Sesungguhnya SABAR itu INDAH...^_^

Assalamualaikum...)
 
 
♥ Terkadang sesuatu itu berbaloi untuk ditunggu, tetapi alangkah lebih indahnya jika penantian dan harapan itu disandarkan kepadaNya yang Maha Kekal, kerana dengan itu jika ia tidak kesampaian, maka tiadalah erti kekecewaan, melainkan keredhaan atas ketentuanNya, dan pengertian bahawa Dia tidak akan memberikan kecuali yang terbaik buat hamba-hambaNya.

Time is a great healer, but Allah is the Greatest Healer ♥
Benarlah kata orang penantian itu satu penyeksaan kan..Memang tak dapat dinafikan..Kekadang kita harap sangat sesuatu tu datang dengan kadar yang pantas..Kite selalu merintih bila apa yang dihajati tak kunjung tiba.. Sedarkah kita bahawa Allah MAHA MENDENGAR sagala rintihan hambaNYA..
Sesungguhnya SABAR itu INDAH...^_^ 
Saya seringkali ditanya..umur dah 24tahun...xnak cari sesorang ke untuk diadikan teman hidup..

Sape cakap saya xnak...memang saya nak sgt (merintih dalam hari seorang diri... )
Saya sedar jodoh,pertemuan ajal maut semua Allah yang tentukan..DIA yang MAHA MENGETAHUI..Sapelah saya untuk menolak ketentuanNYA..
 
Mereka cakap umur yang sematang ini dah patut ada bf..Dah bole kawen..
dan saya hanya mampu membisu seribu bahasa..tersenyum dalam tawa hiba..
Saya serahkan segalanya pada takdir..Hanya doa yang mampu mengiringi hajat saya..
Buat sang bakal suami yang belum saya temui..semoga kita dapat bertemu nanti..Saya tunggu awak!!
Bila cinta datang kepadamu,
sambutlah dia dgn sepenuh hatimu..
Bila cinta datang memilihmu,
jagalah dia semampumu..
Saat cinta telah mengikatmu,
... lawanlah dia dengan setiamu..
Dan saat cinta telah yakinkanmu,
cintailah dia seumur hidupmu... ♥
i'm sitting there. just waiting for you. i'm still sitting for waiting. hope by hope.. deep inside my heart..love is patient..its true..

3 comments:

Ryrin Natasha said...

suke entry ini..


sweet sgt..

cik kue keluh kesah.. sama2 kita menanti dgn penuh sabar.. :)

Miss Red said...

sabar eh..bila jodoh da sampai tiada sesiapa pun yang dapat menolaknya..
usaha...n doa yang tak brhenti..pasti kita akan
jumpa jawapannya.........ok..cik sah..peace..:)

kuepelita said...

cik kue keluh kesah akan sabar..sebab sabar tu sangat indah kwn2..
nasib kite ber3 same ke..peace