niey Khas untuk awak sayang...

niey Khas untuk awak sayang...

sayang, saya ingat lagi first time kita berkenalan...
awak terlnggar bahu saya ..tapi awak x minta maaf pown..
malah awak marah saya pulak... awak cakap saya buta..
... sampai hati awak... ! sadisnya..
kawan saya cakap pendulikan org bodo tue.. bodo ke? x baik kata macm tue...hari ni kita temu lagi.. awak bawa buah hati awak...cantik sangat...sy tngok awak..tp awak x mpk saya..lma saya tengok awak,
tbe2 je pndangan kita bersua... redupnya pandangan mata awak.. tibe2 je awak dtg kat saya, awak g tao sy "die bukan awek saya".. :"ad aku kisah?" jwb saya dlm hati.. macam mane ntah, kita jd kawan.. dalam nakal awak, rupanya awak baik... tiap hari awak tepon saa....segan arh awak..
satu hari... awk ckap kat saya awk suka dan cintakan saya..bhgia rase nya..tp nape perngai awk liar?
...saya tak suka ar awak.... awk beruba ar sebelum terlmbt..
ary jumaat ary tu...
saya nmpk awk kat masjid..rasa mcm nak ngis je tngok perubhan awk sekarg... terharu ye saya :')
awk ckp..awk beNAR-benar nak berubah..tak saya sngka....alhmdulillah
tp, ujian allah kpda awk sngt besar
..bile awk nk berubh jd baik...semua owg mgata psal kburukan silam awk... npe jd mcm tue wak ?
..akhirya.. awk putus asa.. dan awk jd jahiliah balik...sedihnya saya..
awak..saya syg awak.. awk, saya nak jmpe jp kat tmpat biasa, bleh ye ??
lama saya tnggu awak tp nape awk x dtg?
tak kisah ar, sy nak g umah awk...takot awk sakit ...
awk..buka ar pintu...buka ar..
nape awk dingin nan saya tibe2? ap salah sy?
lma saya tunggu awk kat luar umah.. hari da gelap..hujan turun lebat..say sejuk kt luar ny wak..
nanti mak marah say...xkisah ar..aslkn sy dpt jmpe awk... 

tibe2 pintu umah awk terbuka..sy sembunyi..sy tngok awk kuar ngan perempuan cntik...seksinya dia..
saya pnggil awak..awak terkejut dan awk marah saya...knape awk?
ap salah sy? sampai hati awk..tak pe ar wak..awk pntingkn dy dr saya.. baik saya prgi...
dlm hujan lebat,dlm gelap mlm, saya lari .... tapi nape awk kejar saya..g ar kat perempuan tu...
tp sy dngr awk pnggil awk dan sy dngr dntuman kuat...tib2 je pndngan saya jd kabur... nape ngan saya awk?
saya rasa ad cecair hngat kat kple saya ...bdn saya kebas awk..... awk smbut saya..sy baring diriba awk.. saya rasa ad titisan jatuh dpipi saya..awk..awk jgn nangis ye...awk msty kuat...saya x suka awk nangis...sy tak nak tngok muka awk sedih...awk..pndangan mata saya makin kabur wak...dan terus gelap awk...

o0o0...baru saya tao..lps ny..saya da tak kn jmpe awk agy ...saya da nak pergi tinggalkn awk ntok selamanya...awk, awk jge diri eh...sy sayang awk...tp saya da xle berada disamping awk lg...maafkan saya awk..doakn saya tow..sy tunggu awk disana ye...saya syg awk sgtttttttt... ♥
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

Sumber dari facebok

0 comments:

@kuepelita's blog. Powered by Blogger.