It's SYAINi day



Assalamualaikum...

Alhamdulillah..semuanya berjalan seperti yang dirancang...syukur Alhamdulillah..
Maka dengan itu syaini dan Fadzli sah dah bertunang..hehehheehe..
Cantik dia masa majlis itu hasil tangan dari mak andam terkenal bolok touch..Mak andam ni pun bakal bertunang gak minggu depan..

So,nanti kita sama-sama tengok gambar diorang bertunang keyh...
Kita layannnn duluuuuuuuuuuuu...



click je kt pic nie kasi besar

Mak mentua dah berkenan


aku nak terjun sebab terlalu kecewa dgn mu syaini...hahahaha

abaikan je yang bju merah tu..poyo je lebih








1 comments:

Miss Red said...

wa3..yang baju merah tu biler lagi.............(x nak abaikan) ..hehe

@kuepelita's blog. Powered by Blogger.