Tuesday, July 24

CINTA MEMANG HARUS MEMILIKI:Episod 1




Kekadang terlalu sukar untuk membuat keputusan.Bukan terlalu memilih tapi yelah sebagai manusia biasa kita memang tak dapat lari dari membuat pilihan.Baik atau buruk keputusan itu hanya Allah saja yang tahu.

Benar kata orang, kekadang terlalu jauh kita mencari cinta dan tanpa kita sedar cinta itu sebenarnya ada depan mata dan ketika itu mungkin kita buta untuk menilai perasaan seseorang kepada kita.
Saya melihat dari sudut yang positif,mungkin belum terlambat untuk mengejar si kumbang itu kembali.

Maafkan saya kerana buta menilai perasaan awak.Cinta awak terlalu ikhlas dan suci.

Saya terlalu mengikut perasaan..
 Menutup pintu hati untuk mencintai lelaki.
Bagi saya cinta hanya membebankan.
Tapi awak dah buktikan cinta awak.
Tapi saat saya menyedari segala kebaikan awak,
Saat itu hampir terlewat kerana awak membawa diri pergi jauh dari hidup saya…

Berilah peluang untuk saya mencintai awak.
Maafkan saya kerana buta menilai kebaikan awak selama ini.
Ya.Benar memang saya tidak pernah menyangka awak mencintai saya.
Selama ini saya memang hanya menganggap awak sebagai teman sekolah saya.Tak pernah lebih dari itu.

Saya nafikan cinta awak sedangkan saya tahu awak terlalu baik terhadap saya.
Hanya kemaafkan yang saya pinta.
Andai memang ada jodoh kita pasti bertemu lagi bila sampai masanya.
Kehilangan awak sungguh menyeksa jiwa dan perasaan saya.
Kembalilah awak!!!(jangalah jual mahal sangat)

CINTA MEMANG HARUS MEMILIKI!!!

"Petikan dari cerpen cinta memang harus memiliki Karya Cik Som Tam"

No comments: