Thursday, November 14

Sukan staff antara universiti Malaysia 2013

Assalamualaikum...

Kali ni nak cerita sikit pengalaman mengikuti SUKOM 2013 yang berlangsung di UKM 2-10 November lepas.Yang pasti ada suka dan duka sepanjang sukan ni berlangsung.
Tak dapat dinafikan dapat ramai kawan-kawan baru.Seronok berkongsi pengalaman dengan mereka.Tapi yang sedihnya kami kalah,oppss!

Sebenarnya saya wakil futsal UTM.Pandai ke main?Entahlah pandai ke tak.
Sepanjang di sana kami menginap di Kolej Keris Mas UKM.Sempatlah rasa suasana belajar sebab kami duk kolej student.Not bad lah kan.

Sebenarnya tak rancang pun masuk futsal ni tapi niat nak try kan,so layankan aje.Ini aktiviti sukan yang pertama saya sertai semenjak masuk UTM.

Balik je dari UKM pada hari Jumaat then hari sabtu saya kena kerja sebab dah memang dalam jadual nama saya.

Kerja di Desk PSP@Perunding sokongan penyelidikan.Ini adalah tugasan pertama saya semenjak kerja di sini.Untuk makluman setiap pustakawan wajib Di PSP mengikut jadual giliran.Kerjanya menjawab segala pertanyaan pengguna terutama pelajar-pelajar.Saya memanglah nervous sebab first time beb!!!Next entry saya story pengalaman saya k.




No comments: