Wednesday, June 9

fuh..selamat...alhamdulillah

tika catatan nie dcatat...nafas gue masih tercunggap.....huhhhhhhhhuhhhh....dasyat giler ribut tadi...fuhhhh...hampir berterbangan body gue yg cun nie..nsb bek gue mengunakan teknik pertimbangan bdn yg ok...selamat dr dbawa arus angin yg kuat...mmg gue lari sekuaa sekeliling gue sume pokok2 hmpir tumbang...gue menggigil ketakutan..dlm hati gue berbicara jgnla kena bdn gue nie....ribut semakin menganas....gue tetap berlari meneruskan perjalanan gue...larian gue semakin laju lau ade cheetah pom kalah...hebat mmg hebat larian gue...wlpon gue dh lari 10000000km/j tp gue rasekan larian gue xckup mantap lantas gue tmbah lg kepantasan kpd 3000000 km/j...mmg giler ar...laju siot...akhirnye gue smpai gak dlm cls....selamat dr ribut taufan td...wassalam


p/s-cerita nie ditambah ngn unsur menipu cket ekkk..