Wednesday, June 9

komuter yg Membaukan...

seperti mane tjk diatas Komuter yang Membaukan... 
gue suke lepak2 umh akak gue yg kt ampang 2...so tiap2 mingu gue akn terbang gi sane..gue bkn utromen yg ade power leh terbang..gue xde sayap beb...so terpaksalah gue nek tren jew..tren nie dlm erti kata len komuter keretapi tanah melayu...gue mmg suke nek pengangkutan awam nie..cpt n jimat..tp gue xtahan nyer bile nek tren nie permasalahan tentang BAu...SoAL BAU MEMANG idung gue xleh tipu...even idung kembang pom xkan dpt than soal bau nie...bau nie dtg dr bangla2 yg perasan hensem..bau dorang mmg bole buat taik telinga gue cair ar...mmg Keras baunyer..uhukkkkkk...bile ramai sgt terasak2 dlm tren 2 mmg bau akn melayang menghingapi tubuh wangi mcm gue...gue xtahan bau ni  rase nk BOM je bangla2 nie..bia sume tinggal debu je...hahahahaa..tp gue xleh bt cm2 sbb gue nie xnk kena gangu ngn roh2 mereka nt...taKUT

tapi seKARANG....sume dh brubah...
skrng lg besh nek tren sbb dh ade coach untuk wanita...yg dberi name Ladies's coach....
gue dh rase slmt..rase tenang je nek tren..xmcm dlu lg....
tp ape yg melucukan gue ade gak Org laki yg rase dirinye pompuan...hahahahaha
dh name lg ladies's coach mstila tok pompuan..so pandailah Pk...yg korang join skali duk coach pompuan 2 bt pe..sengal tol..sekali kn Marah ngn pengawal padan muka...hehehehehee...ade 1 ari 2 gue tgk laki 2 selamba jer msk coach pompuan..relaks je msk....sume mate dh tgk kt die...tp die selamba badak jew...."encik sila kuar...nie utk pompuan jer...len kali sila baca arahan yer..." arah sorang polis bantuan....gue dh gelak kuat2...tp dlm hati jer...kang xpasal gue lak dihalau kuar...ermmmm mcm mnsia kan...sume pelbagai ragam...so laki 2 pom kuar la smbil termalu2....
wasalam....

p/s-sile pastikan anda bc arahan...

2 comments:

Wealth Advisor said...

ape punye ayat daaa...membaukan..ahahahaa

kuepelita said...

org power..ayat pom mau power...hahahaahahah