Monday, June 27

Ini yg saya cari

Aduyai..pg td ujan lebat giler..gue xkisah ujan ke hape sbb gue dtg keje nek transpot awam..eekkkekeke..dlu len ar nek moto..seram la nek moto dr ampang ke Taman Tun neh..bahaya..mak gue dh pesan xbg nek...so sbgai ank yg amat mendgr kate...gue pon  STOP ler nek moto..xkisah la nek bus smpai berjam2 kan janji selamat..

Hari ne gue tertingal henfon kt umah...so dtg keje xbwk henfon..borimnye..xtgk henfon sehari terasa rindu yg amat tuan/puan..xtergambr perasaan windu yg membuak2 didada..

Betafer fentingnye henfon nie xdptla dinafikan tuan puan..
tp sbnarnye gue nk kongsi cket tentang hr bersejarah gue bulan lepas..hepi giler..disini gue paparkan sedikit sebanyak gambar2 hr bersejarah gue...harap terhibur..
credit to imaZone photographer coz sudi bersbr ngn kerenah kami n thanks sbb pic u amek santek sgt...

So,Alhamdulilah..gue dh dpt ape yg gue impikan selama nie..thanks mak ayah yg banyak berkorban utk anakanda mu ini...xlupe kt family2 espeseli abg n kakak2..abg2 n kakak ipar sekalian..xlupe pada org yg banyak menghulurkan ilmu iaitu cikgu n lecturer sekalian..Saya amat bertrime kaseh pada anda sume..HANYA Allah yg dpat membalas JASA kalian sume..

Sebenarnya perjalanan mencari ILMU saya xkan terhenti disni sahaja.InshaAllah jike diberi peluang sy nak continue lagik study sy..doakan sy berjaya yerk..

ThANKs suMer..=)



nak tgk manyak lagik sile ke FB gue ekk....ten kiu...http://www.facebook.com/editprofile.php?sk=eduwork#!/norhafisahz


seperti besa membaca tambatan ilmu..peace no war

No comments: