Sunday, July 17

cinTa Kontrak

hai beb..

gue bru je pas hbs baca citer nie




Sebenarnya gue penah baca nvel nie kt penulisan2u tp separuh jalan je.sbb xlarat nk hadap PC 24jam..So gue ambil kputsan nk beli..so harga die RM20 tp gue dpt discount 20%.so murah la cket kan.


Penulisan novel nie muda sgt br 18 thun.Tp dah bole menulis n keluarkan novel sendiri..ANDA hebaT.Tabek spring gue sama lu beb!!!

Tp gue konpius gak tang mane yg cinta kontraknye..Macam xsesuai je tajuk die ngn isi dalam  novel nie.konpius3..

Gue bg 2* je la kt novel nie ek,nk bg banyak2 pon xbole..

Sinopsis:

Nur Alia Airysha, seorang gadis yang datang dari kampung ke Kuala Lumpur dengan niat untuk mengumpul duit demi keluarga dan membiayai kos pembelajarannya. Dengan bantuan sahabat Alongnya, Kak Yati, Airysha bekerja di sebuah butik terkemuka yang dimiliki oleh Datin Aleeya.

Muhammad Danial Franz, seorang pemuda kacukan Perancis yang berkelulusan dari luar negara kembali ke Malaysia dan bekerja di bawah daddynya, Dato' Eddy disebuah syarikat
besar.

gue pun xfham kenape dorang tibe2 kawen pastu buat kontrak..mb gue x hayati btoi2 kot...
tp dr awal sampai akhir citernye dorang asyik gaduh jer..tensen betoi baca citer yg banyak sgt gaduh nie..uhukkk...

tp yang beshnya gaduh2 pun dapat gak anak smpai 5 org..HAHHAHAAAA

Name jer gduh or xcinta org smpai sekarang nie,tp bab2 buat anak still ON...hahaahahaha

ok chau dulu..sape2 nak beli g PERTAMA KOmpleks KL,situ ade discount setiap masa...heheehee..


membaca tambatan ILMU..