Wednesday, July 27

Entry KHas untuk cikjaja a.k.a cikCT

Kehadapan sahabatku cikjaja a.k.a cik CT @http://sitinoorhaniza.blogspot.com/

Surat untuk memberi semangat untukmu hupdate velog!!!

Seperti ayat diatas

Sesungguhnya kehadiran surat ini adalah untuk memberi kamu semangat yang kuat utk terus berjuang mempertahankan velog kamu yang sungguh santek itu...ekekekek
Saya amat berbangga dengan kamu kerana apa?kerana follower kamu sangat banyak berbanding dengan saya yang hanya 29 org je.Saya ada idea!!Apa kata kamu ajak follower2 kamu follow saya plak..amacam??cun x idea nie..ekekkekee...Sedih hati ni follower xramai,tapi tak pe..Bole x kamu kasi tips2 bernas untuk saya dapatkan follower yg ramai mcm kamu..

Sebenarnya semangat untuk hupdate velog adalah datang dari hati yang kental dan suci.Aik betoi ke ni..Buat2 betul la..Erm...Cik kuepelita harap cikjaja kuatkan smangat untuk terus berjuang hingga ke titisan penulisan yang terakhir..wokeh!!

cikjaja kusayang,

Pesanan cik kue semoga perbanyakkan tgk2 cite korea agar dapat semangat utk hupdate velog..Sambil2 hupdate dengar lagu2 k-pop ek..besh2 lagu dia terutama lagu 2pm i'ill back dan segala bagai..Jangan lupa pesanan cik kue ek..

Thanks and Regards,

KuePelita da boom!!!

 


2 comments:

cikCT said...

wahhhhhhhhhhhhhhh!!
trimas che sah!trimas!
sy bangga dgn kamu kerana buat entry khas utk sy.
oh tidak.sy sgt terharu!

kuepelita said...

khas utk kamu wahai cikjaja..pasni aku nk tgk ko hupdate 2x sehari..hhahahaa