saya tak pernah menyesal kenal awak..

awak..







saya nak luahkan ini untuk awak, harap awak baca


macam mana kalau kite di takdirkan tak bersama?






macam mana kalau awak dan saya tak boleh bersama?






macam mana wak?






saya tak pernah menyesal kenal awak..






saya tak pernah rasa bosan bersama awak..






awak lain dari lelaki lain yang saya kenal..






tapi..






macam mana kalau saya di takdirkan bukan utk awak






kalau lah saya boleh undurkan masa wak,






mungkin kite tak kan berkenalan,






mungkin awak tak kan terseksa hidup dgn saya,






mungkin awak akan hidup lebih bahagia dgn org yang lebih layak dari saya,






dan mungkin...ini semua berlaku sebab saya di takdirkan utk hidup sorang,






saya taw,






saya bukan wanita terbaik utk awak,






awak..






saya mintak maaf,






saya dah tak dpt berada kat sisi awak pas ni,






saya taw, biar awak panggil saya kejam,






biar awak panggil saya  lupa diri,





semua mende tu tak sakit..






tapi yg paling sakit..ialah menyakitkan hati awak..






andai awak tahu betapa saya menahan segala perasaan saya waktu saya tengking awak,






andai awak tahu, yang saya menangis bila awak pergi,






andai awak tahu....






semuanya saya lakukan utk diri awak..






biarlah saya yang menderita ,






biar lah saya yg merindu,






saya rela undur diri untuk lihat dia bahagia























2 comments:

Noreen Natasha said...

cik kue, Allah lebih mengetahui yg terbaik.. :)


apa2 pon sy x pernah menyesal kenal dgn awak~~

kuepelita said...

Ye betul tu..Allah lebih mengetahui yg terbaik...

dan saya pun tak pernah menyesal kenal dengan awk..=)

@kuepelita's blog. Powered by Blogger.