Sunday, July 17

TAK PUAS HATI!!!

Gue suh la mak gue kt kg bukak bank islam..Bukan ape senang kan nk msuk kan duit..cecey..hheheeh


Opis gue dkat je ngn bank Islam,so gue pun pakai bank Islam jadi ia amatlah memudahkan urusan gue ngn mak gue..


So kebetulan hr nie akak gue ade kt kg,so dia tolong temankan mak gue g bukak akaun tu.So nak dijadikan cite akaun tu kena bukak deposit min 120 hinget.Apasal mahal lak kan..


Dlu gue bukak 20 henget je kenape sekarang smpai beratus!!!


so disini ade rasa xpuas hati..


kaunter sane ckap mengikut akak guela :kat sini mmg macam tu sekarang dah xde yang 20 henget tu!!!


hai,dah xde nape akak gue ynag kt KL nie leh je bukak yang 20 hinget..Sekali lagi gue xpuah hati....


So,untuk menghilangkan rasa ingin tahu gue ape lagi terus la col 03 26 900 900 (Bank Islam Call Center)


ikuti perbualan gue:


CSR:Terime kaseh krn menghubungi bank islam,ade apa yang boleh sy bantu puan!!


GUE:same2...memg ade pun kalau xade sy dh xcol tau...(dalam hati je..hahahaa) aaaa...sy nak tye pasai nak bukak akuan ni,betoi ke sekarang deposit dah kena smpai Rm120,dah xde ek yang 20 hinget tu.Sya konpius nie bukan ape mak sy kt kampung nak bukak akaun tu so sy heran la sbb baru2 nie akak saya bole je bukak 20 hinget tup tup dah x bole sekalang,ape citer cik!!!macam bedil aku tanya..hahahaha


CSR:Puan,sebenarnya kita ade beberapa jenis akaun so setiap pembukaan akaun tu depend on branches.


GUE:ehh,satu lagi,nak bukak akaun kena bagi bil air and letrik gak ke..heran la,dia ckap nak tgk.lau dah bagi IC btoi la alamatnya,macam-macam la sekarang nie..(amboi aku garangnye...hahahaahah)


CSR:Ha!!bil air n letrik.Saya tak penah dgr pun.(Suara dia mcm takut2 je nak jwb) Puan sekejap ya..


GUE:OK!(xtau la tu,nie mesti nak tanya bos..haahaha)


CSR:Puan,sebenarnya sekarang memang ada macam tu.Sebab kite nak pastikan alamat si pengguna sama dengan alamat yang diberikan.yang pasai akaun rm100 tu mb branches kampung puan dah tetapkan macam tu.


GUE:Tp dorang xleh la buat cmtu,cube fikir org yang x berkemampuan,macam mane..adus macam2 la sekarang,semua mcm nak cekik darah je!!ape nak jadi negara kita nie..Satu lagi macam xde standarized je bank2 nie..xpe la cik terima kaseh yer!!


CSR:Same2,puan.Ade apa2 lagi yg bole sy bantu


Gue:Ermmmm..xde.bai bai




Tamatla sudah perbualan gue,masa entry nie ditulis mak gue pun dah bukak akaun die kat BANk ISLAM,So terpaksa berptah balik ke rumah utk ambil Bil air n Letrik untuk pengesahan pihak bank,macam menyusahkan je kan,cuba bayangkan lau org yg duk jauh berkilo2 meter.Mesti nek hanginkan dissebabkan hal nie,So tlgla letak notis ke ape ke senang org rmai nak tahu.

TERIMA KASIH!!!BAI BAI....