Dengkil

Bismillah-hir-Rahman-nir-Rahim

Assalamualaikum...

 Tanpa disangka kami telah terdampar ke sebuah tempat yang kami sendiri tak penah tahu tapi mungkin orang lain tahu kot..Tapi tak pe alang-alang dah tersesat jalan ni so kami layannnn je tempat ni..Cantik juga tempatnya sesuai sangat untuk mereka-mereka yang nak tenangkan kepala hotak masing-masing keyh..Suasana sangat tenang dan mendamaikan…

So antara tempat yang boleh kita tengok macam kawasan badak air,kolam buaya,taman burung dan antara aktiviti air macam berkayak,paddle boat,kenu.Menara tinjau pun ada tau kat sini,so boleh la tengok sekeling kawasan ini dari paras yang agak tinggi.So kami sempat tinjau kejap je dan yang paling best kami sempat naik boat.Harga RM7.00/setengah jam,tapi kami naik lebih kot setengah jam.hehehee.Di sini terdapat gak chalet untuk bermalam.Satu malam tak silap RM120 sahaja.


















0 comments:

@kuepelita's blog. Powered by Blogger.