Cinta Menara TM

Assalamualaikum...

Wah saya tersangatlah penat almaklumlah cuti 5 hari balik kampung.Sampai KL pun pagi tadi dan lepas tu terus datang kerja dan terus update blog ni..hehe..

Sebenarnya banyak cerita saya nak kongsi dengan kawan-kawan semua dan sehingga saya sendiri tak tau nak story yang mana dulu.Tapi entry kali nie khas untuk sahabat saya yang bernama maryamah tijo a.k.a "A "(bukan nama sebenar)

Dan sangat saya berbesar hati menamakan entry ini sebagai Cinta Menara TM.

Alkisahnya beliau telah selamat ditunangkan dengan "A" jugak pada tanggal 4 Februari 2012 dan memang ceritera cinta mereka bermula di Menara TM dan sayalah saksinya..ahhahahaha..

Demi budak senget ini saya sanggup beli bus tambahan yang dipandu oleh keeling untuk menghadiri majlis beliau..dan saya sanggup tak balik rumah dulu dan terus pergi ke rumah beliau di pagi hari tu (saya sampai subuh,majlis beliu pukul 11) dan si syaini ala budak yang baru bertunang tu..beliau sebenarnya tak balik dan tapi beliau telah mengsuprizekan si A tu,dan si A pun mati-mati ingat si syaini tak balik sempena majlis beliau itu..Apa hal beliau banyak sangat ni.hishhhhh..

So, tema majlis beliau adalah ala-ala Arabic 60-an…semua pakai jubah ler termasuk ler I ni…nak tengok gambar ek..jap ag yer..sabau sabau…

Nak tau kisah cinta mereka ek..??

Ala biasa la cinta orang tua bila mata bertentang mata, maka timbul lah bibit-bibit cinta antara mereka berdua.ahahahhaaa…sorang pemalu dan sorang lagi “terlebih pemalu” hahahahaha..Oppss..citer banyak-banyak kan nanti balik rumah kena sekeh oleh beliau habis la..

Tak takut…tak takut…

Sebagai pemerhati bebas saya perhatikan segala persiapan di atur dengan jayanya dan Alhamdullilah mereka selamat di ijab tunangkan..(boleh ke guna bahasa ni).Makanan memang sedap sebab tukang masak diimport khas dari mana entah.Tapi saya dimaklumlah kerja masak-memasak dimulai seawal jam 5 pagi tadi.Wah dasyat…masa tu I duk buat tahi mata lagi dalam bas..ekekkeekeke..

Sekian la dulu cinta Menara TM Bahagian I so nantikan bahagian II lak k

Gambar hiasan semata-mata..


P/S:mungkin ada unsur menipu sikit untuk entry kali ini..hahahahaahaa

7 comments:

Anonymous said...

pergh. style

kuepelita said...

hahahaha...tu je ke comment

Anonymous said...

mek sah gak kalu cerita nk bombastik sokmo...hahahaha

kuepelita said...

ahhahahaa..aku tau sapo tu...

Anonymous said...

hahahahaha...sapo??? cer teka...

Anonymous said...

unnaa hahaha

cikCT said...

aku tau sape cik anon ko ni che sah.bersembunyi di blkg nama anon kunun.ceitttt.

dan aku tau juga sapekah si A itu.hahaha

@kuepelita's blog. Powered by Blogger.