Doa dapat jodoh

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah,
Kalau dia memang jodohku,
Jodohkanlah...

Tapi kalau dia bukan jodohku
Jodohkanlah jugak … 

Jika dia tidak berjodoh denganku, 

Ya Allah, 
  Maka jadikan kami jodoh..

Kalau dia bukan jodohku jugak,
Jangan sampai dia dapat jodoh yang lain selainku..

Kalau dia tidak bisa dijodohkan denganku,
Jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,
 Biarkan dia tidak berjodoh sama sepertiku,

Ya Allah,

Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,
jodohkanlah kami kembali...

Kalau dia berjodoh dengan orang lain,
Putuskan Ya Allah...
Jodohkan denganku...

Jika dia dia tetap menjadi jodoh orang lain,
Biarkan orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu,
Kemudian jodohkahlah kembali dia denganku Ya Allah..

Aku nak sangat-sangat kat dia Ya Allah..

Aamin..amin...Ya Rabbal 'alamiinآ




keh keh..u ols semua pernah ke doa macam ni.
Ok2..saya tak nak tipu-tipu nanti berdosa...hehehehe
Agak pernah la saya berdoa macam ni tapi tu dulu..hehehehe..
Sekarang tak dah..(yeke)

Agak-agak kejam gak kan orang yang doa macam ni..cuba hayati betul-betul ayat-ayat yang last tu..

Dia nak jugak jodoh dengan budak tu kan..ish2...




Sumber Youtube




0 comments:

@kuepelita's blog. Powered by Blogger.